BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

6 Ocak 2011 Perşembe

dilli

Yine geldim halamlara. Sınav haftasının bitmesini bekliyoyuz şimdiden, seneye yandık valla! Neyse bakıcaz bi çaresine.
Biraz melodi duyduğum gibi yerimde oynamaya başlıyorum. Kıvırtıyomuşum halama göre, aa hiç de bile! Elime de babamın telefonunu aldım mı değmeyin keyfime!
Yürütecimin tehlikeli olduğunu düşündükleri için bindirmiyolar beni ona. Sevgili arabamı özlüyoyum çok. Bugün elde ettim neyse ki, gerçi köpek gibi tasma taktılar resmen! Çok ayıp cık cık...
Ninem bi şapka almış kafacığım üşümesin diye, ama beş yaş için. Denedim tam oldu aslında ama seneye filan da giyeyim diye değiştirdi, yedi yaş için olanı aldı. Ne yani o kadar şişko mu ki benim kafam? Alınıyoyum ama bazen... Zaten halamın arkadaşları da benim taklidimi yapıyolaymış, dili dışarda gülümseç tarzı bişey, daha neler, dilimin dışarda olduğunu ne zaman gördüler acaba!

0 yorum: